ELFORDPlatform mengangkat bergerak sendiriMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan

  • masa pelepasan:2023-12-17 11:54:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:409
  • Penerangan pantas:

    ELFORD,Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa ti

Kandungan artikel

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

ELFORDViskositi adalah indikator penting minyak hidraulik, dengan viskositi yang sesuai dan prestasi suhu viskositi yang baik untuk memastikan transmisi kuasa yang tepat dan sensitif dalam syarat mengubah suhu kerja, dan untuk memastikan operasi normal komponen hidraulik. Apabila viskositi terlalu rendah, ia mudah menyebabkan kebocoran sistem hidraulik dan mencegah sistem hidraulik bekerja dengan betul.

Semakin panjang paip minyak hidraulik, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

BibianiGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan


ELFORDPlatform mengangkat bergerak sendiriMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan



Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain,ELFORDLajur tunggal platform mengangkat selai aluminum, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Bentuk panggilan diluar: Kotak panggilan diluar telah diletakkan atau dipasang dalam gaya lajur di dinding atau tanah berhampiran lantai parkir di atas dan bawah platform, dan dipaut untuk operasikan platform ke atas dan ke bawah.

Menyesuaikan silinder minyak.

servis teknikalLaksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.


ELFORDPlatform mengangkat bergerak sendiriMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan



Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Mengikuti keajaibanSetiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz, tinggi,ELFORDPlatform mengangkat trek panduan tetap, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan, ia boleh digunakan semula

Peraturan titik getaran sepatutnya berdasarkan proses penuaan getaran standar GB/T-. Penuaan getaran sepatutnya ditempatkan pada kedudukan dengan ketat tinggi dan amplitud bahagian kerja, dan paksi putarannya sepatutnya selari dengan kapal di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Penuaan sepatutnya ditempatkan pada sudut akhir atau pinggir bahagian kerja dengan ketat tinggi, sehingga tenaga kecil boleh digunakan untuk menarik komponen dengan amplitud besar. Berdasarkan bentuk struktur asas, kita tetapkan titik getaran pada plat yang melambat di setiap sisi bahagian kerja.

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.

ELFORDTahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi memenuhi keperluan masyarakat, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah dan meningkat produktifiti, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.

Menyesuaikan silinder minyak.


ELFORDMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat ELFORDPlatform mengangkat bergerak sendiriMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan memberi anda ELFORDPlatform mengangkat bergerak sendiriMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan ELFORDPlatform mengangkat bergerak sendiriMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ELFORDPlatform mengangkat bergerak sendiriMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ELFORDPlatform mengangkat bergerak sendiriMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan. ELFORDPlatform mengangkat bergerak sendiriMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ELFORDPlatform mengangkat bergerak sendiriMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!